Underbara milstolpe~

Jag spenderar min fredag tillsammans med min (än så länge) lilla C-uppsats. Mitt i allt detta pluggande nådde jag en riktig milstolpe - 200 följare på twitter! Har ni missat att följa mig finns ju en direktlänk till min twitterprofil på bloggens vänstra sida!
 
Jag har haft min twitter sedan 2009, om jag inte minns helt fel. Om man slår ut mina totala tweets på fyra års tid blir det ungefär 1625 tweets om året, eller 4,5 tweets om dagen. Fast egentligen så twittrar jag ju liiiite oftare än så!
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Reuter

Allvarligt. kan du inte ta bort den där jobbiga reklamen så blir det mycket trevligare på sidan ;)

http://i.imgur.com/dBSsztT.png

Svar: Nämen se där! Själv har jag adblock, så jag störs då inte av det.
Mlie-Redfield

2013-11-22 @ 13:38:26
URL: http://www.magazin.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0