Vi ses väl på Gamex?

Imorgon åker vi ivög till Gamex! Det har biivit lite ändrade planer vad gäller cosplay - jag kommer lämna Sakura hemma och bara fokusera på Little Sister. Främst för att det skulle ta sån tid att byta från Sakura till Little Sister, och dels för att jag inte vill ha cirkellinserna i alltför många timmar. Sakura fick ju vara med på Gamex förra året, så i år blir det alltså bara Little Sister.
 
Jag kommer lägga upp ett blogginlägg om min Gamex-upplevelse som senast någon gång nästa vecka, beroende på hur det blir med plugg och tid att redigera bilder. Men vill ni hade lite snabbare uppdatering om vad jag har för mig på Gamex kan ni ju följa mig på twitter! Mlie_Redfield heter jag där. Jag ska försöka uppdatera med rätt många tweets under helgen.
 
Ska du till Gamex är det bara att komma fram och säga hej om du ser mig, så hoppas att vi ses där!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0