Little Sister 2.0~

Jag tog en paus i dagens pluggande och bestämde mig för att fixa klart "renoveringen" av min Little Sister-peruk så jag ska slippa göra det i packningsstressen inför Gamex. Det enda som var kvar var ju att fixa rosetten. Eftersom det här var mitt andra försök med den hade jag den förra rosetten som mall, så jag visste lite mer vad jag skulle göra.
 
Här hade jag sytt fast det vita bandet som är själva grunden för rosetten.
 
Och så här fint såg bordet ut medan jag höll på att fixa.
 
Mycket snyggare rosett än föregångaren. Och med vlieseline i mitten så den håller formen! Den andra gav ju upp på grund av Närcons luftfuktighet.
 
Och fastlimmad på grunden! Ska eventuellt limma fast den ännu bättre, men det får bli imorgon.
 
"Någon" tycker det är kul att nåla fast peruken på perukhuvudet, haha!
 
Och så här ser peruken ut från sidan. Den kommer se ännu bättre ut när jag har den på mig - perukhuvudet är liiiite mindre än mitt eget huvud. Längtar verkligen till Gamex!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0