Sakura följer med till Gamex~

Jag hämtade ett litet paket idag, som jag gått och väntat på i ett par veckor. Som de flesta nog vet så är det dags för Gamex nästa vecka. Jag kommer självklart ta med min Little Sister-cosplay och har även tänkt ta med min Sakura. Innan jag åkte iväg till Närcon märkte jag att linserna jag använder som Sakura hade torkat ihop, och jag fick istället ta linserna jag använder till min Little Sister. Den här gången var mer förberedd och beställde linserna i tid, men på grund av leveranstiden fick jag dem först idag.
 
Det enda jag behöver fixa med Sakura innan Gamex är att fixa lite med peruken. Men det ska nog gå snabbt!
 
Jag har skrivit rätt så många blogginlägg den här veckan, åtminstone jämfört med hur det annars brukar vara. Det sägs ju att hela hemmet blir städat när man har en tenta att plugga till - tydligen blir det en massa blogginlägg när man har en rätt viktig uppgift att göra klart! (Men det är ingen fara, den är faktiskt klar nu.)
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0