Vi ses väl på RetroGathering?~

Imorgon är det äntligen dags för RetroGathering! Det ska bli kul att se om jag kan hitta något riktigt spännande till min Resident Evil-samling. Just nu håller jag på att ta ett par extra tittar på vad jag faktiskt har - och det blir, tragiskt nog, ett par överraskningar. Det börjar bli lite svårt att hålla koll på allt nu!
 
(Bilden är tagen med mobilkameran och är med andra ord kass, vilket jag är medveten om.)
 
Det blir ingen cosplay imorgon, men ser du mig där får du jättegärna komma fram och hälsa! Vi ses väl där?
 

Kommentarer
Postat av: Max

Hyllorna kommer att brista!

Svar: Tro mig, jag är rädd för det xD
Mlie-Redfield

2013-10-05 @ 00:03:18

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0