Det blev visst en ny bild~

Vad gör man när man har en "hyfsat" bra kamera och känner att man vill ha en ny profilbild för att ens gamla är från hösten 2010? Man leker sin egen fotograf och ser vad som händer. Jag har velat byta bild här på bloggen riktigt länge nu, men inte riktigt tagit itu med det. Men så tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på nu när mitt hår ser så mycket bättre ut efter klippningen. Att skaffa en kamera som man lätt kan ta självporträtt med var nog ett av årets bästa beslut.
 
Riktigt nöjd med den nya bilden!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0