En siffra att minnas~

Att jag har koll (någotsånär) på i vilken ordning jag köpte mina Resident Evil-spel har jag nämnt förut (även fast jag glömde säga att det jag köpte senast var mitt 70:e). Därför kan man lätt tro att det här inlägget ska handla om min samling, och på sätt och vis gör det ju det. Men det är inte bara i min samling jag har minnesvärda siffror - det här är mitt 200:e blogginlägg.
Mitt sätt att skriva har förändrats sedan jag började med bloggen. Tur är väl det - någon form av utveckling ska man väl ha uppnått det börjar bli så här pass många! Vad gäller bilderna i mina inlägg har de bara det här året genomgått en hel del förändringar. Jag har testat att sätta ihop bilderna på olika sätt för att få dem att se ut mer som foton, jag hade mina ramar där ett tag också. Nu känner jag dock att det är roligare att låta bilderna ta plats, speciellt sedan jag faktiskt unnade mig själv en riktig kamera.
 
När jag började med bloggen för 199 inlägg sedan hade jag nog inte ens kunnat drömma om att jag skulle ha nog med idéer för så här pass många inlägg. Men det hade jag visst. Och förhoppningsvis har jag nog med idéer för minst lika många till. Jag vill passa på att säga tack till er som läser min blogg, kommenterar och ger mig motivation för att fortsätta skriva. Utan er vet jag inte riktigt vad jag skulle göra. Så tack.
 

Kommentarer
Postat av: Jerry Olsson

Jag tycker jättemycket om din blogg. Det är så fascinerande att läsa om din RE-samling och titta på fotografierna. Jag tycker också om dina inlägg om cosplay.

När jag kollade på årets bloggare för Gamex blev jag glad att se att du ska blogga för dom. Det ska bli roligt att få läsa! Vi syns i folkskaran på Gamex!

Grattis till 200 inlägg!

Svar: Tack så mycket, vad roligt att höra! =D

Det är alltid lika kul att skriva om sina upplevelser på konvent och mässor - just Gamex är så roligt för att det har sitt fokus på spel. Mitt blogginlägg från årets Gamex kommer som vanligt ha en hel del fokus på cosplay, inte minst för att jag själv kommer vara utklädd. Och det gör vi! =)

Tackar!
Mlie-Redfield

2013-09-16 @ 08:55:41
URL: http://satrapojk.wordpress.com
Postat av: Danielkm

Grattis till 200 inlägg! Firade själv 200 videos på YouTube häromdagen xD

Och fortsätt skriv i din blogg. Det är så rolig att läsa! =D

Svar: Tack, och grattis själv! =D Jag har inte hunnit se klart någon av dina videos än, men jag ska ta mig tid till det!
Åh, vad kul att höra ^^ Det kommer jag definitivt göra!
Mlie-Redfield

2013-09-16 @ 19:58:04
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0