Jag hämtade mitt paket idag~

Efter lite försening och krångel med tullen fick jag hämta ut mitt paket idag. Äntligen! Vad som fanns i det? Jag låter bilderna visa det.
 
Den absolut finaste hund jag någonsin sett. Den är från samma ställe som Jill, så jag visste att den skulle vara värd sitt pris. Att sedan få nummer 50 av 750 gjorde allt om möjligt ännu bättre! Eftersom jag inte har någon ledig ruta i hyllan fick den stå uppepå, som en gullig liten vakthund. 
 
Hyllan börjar bli full, men jag har planer på att köpa till delar för att kunna bygga ut den. Då ska den här hyllan, till den mån det går, bara vara fylld med Resident Evil. Just nu är jag bara så glad att min hund har hittat hem.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Ååååh, gud vad najs!! <3 Fick du ge ungefär samma pris som Jill eller? :)

Svar: Så glad ^^ Nej, Jill var dyrare. Fast så är hon större och har lite fler färger =)
Mlie-Redfield

2013-09-04 @ 21:09:28
Postat av: Danielkm

Grymt fin liten vovve! Och jag blir lika imponerad av din samling varje gång jag ser den på bild. Helt makalös! =O

Svar: Ja, helt harmlös =D Tack så mycket! Riktigt kul att höra eftersom jag har lagt ner så mycket tid (och pengar) på att få ihop allting =)
Mlie-Redfield

2013-09-04 @ 22:24:53
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0