Ingen vanlig morgon~

För många är idag bara Skärtorsdagen. För mig och de i min närhet är dagen så mycket mer än så. Idag blir jag 23 år gammal! Som vanligt när jag fyller år är jag för uppspelt för att kunna sova ordentligt. Klockan halv sju imorse vaknade vi. "Vill du öppna presenterna nu?", frågade min sambo. Jag tänkte ett tag innan jag svarade "Nej, men snart!". En timme senare kunde jag inte vänta längre.
 
Vilket paket! Massvis med papper som var väldans kul att slänga runt omkring hela rummet, haha!
 
Men det var så klart under pappret som allt det riktigt roliga låg. Ett fruktigt té, duschtvål och body butter med oliv, ett kilo lösgodis (det är ju ändå påsk) och en Sky-Hook!
 
Bara lådan till Sky-Hooken ser helt fantastisk ut. Det roligaste var att när Andreas beställde den hade han hintat om att han "slängde med något litet" till mig när han beställde det han själv skulle ha. Jag tänkte att det kanske kunde vara ett DS-spel eller någonting liknande. Självklart var det bara för att få mig på villovägar så jag aldrig skulle kunna gissa vad det var. Busigt!
 
Eftersom vi gick upp så tidigt hann vi till och med kolla på ett avsnitt av Breaking Bad till frukosten. Den här morgonen har minst sagt varit en underbar start på födelsedagen.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0