Underbara vår~

Våren är här, på riktigt! Det är varmt ute, solen lyser härligt och fint - och klockan är halv åtta på kvällen. Det är nu man känner hur otroligt underbart det är att leva. Jag var ute på en fotopromenad idag. Vi har en enskild uppgift vid sidan av grupparbetet där vi ska fixa till en hemsida med Wordpress som grund. Jag har väntat på det riktigt fina vårvädret - jag ville ha med så fina bilder som möjligt på min sida. Plus att det är härligt att vara ute och gå.
 
 
Det har varit smått kaos här hemma de senaste dagarna med en massa födelsedagsfirande. Jag tror aldrig att jag har varit så stressad över bakning någonsin! Fler bilder från födelsedagen kommer att komma upp här på bloggen inom de närmsta dagarna. Bloggen hamnade lite i kläm där ett tag, men jag ska bättra mig.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Du borde lägga ut receptet på den sjukt goda frostingen på cupcakesen! Ska garanterat göra den nästa gång jag bakar.

Svar: Den blev väldans god! ^^
Mlie-Redfield

2014-04-22 @ 22:59:36
Postat av: Sandra

Är det där Örebro?! :D
Underbar blogg för övrigt

Svar: Yes, det är det! Tack så mycket =)
Mlie-Redfield

2014-06-04 @ 20:28:42
URL: http://pinkbat.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0