Inte riktigt vad jag väntat mig~

För två år sedan såg jag och Lisette Les Misérables på bio. En musikal med stjärnor som Hugh Jackman, Russel Crowe och Anne Hathaway, och riktigt bra låtar. När min bror och hans flickvän var i London såg de Les Mis live, och köpte dvd:n med livemusikalen till mig. Jag har bloggat en hel del om min kärlek till musikaler. I förrgår kväll, när Andreas spelade Dota 2, bestämde jag mig för att kolla på en lite äldre version av Les Misérables, från 1998, för första gången.
 
Bild från instagram - följ mig! @mlieredfield är mitt namn där.
 
Gissa hur förvånad jag blev när jag upptäckte att den här versionen av Les Misérables inte är en musikal. Men den var bra ändå!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0