Det är ju så kul att spela tillsammans~

En av de absolut bästa sakerna med att vara tillsammans med någon som delar ens största intresse är att man kan ägna sig åt det intresset tillsammans. Som i vårt fall är att spela. Andreas har spelat en hel del Dota 2 det senaste året, och han har försökt få mig att spela det också. Igår kväll lyckades han.
 
En match räckte för mig. Åtminstone till att börja med. Minst sagt fartfyllt, men kul var det! Ge mig några försök till, så ska jag minsann bli säkrare på vad jag håller på med, haha.
 
Men det gick inte helt illa ändå. Vi vann ju, trots allt. Men... det var kanske inte det bästa motståndet. En vinst är ändå en vinst!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0