Det blev jul i år med~

Till att börja med vill jag säga att jag hoppas att ni alla har haft en fantastisk julhelg. Jag åkte hem till familjen för att fira jul där. När jag kom hem igår firade jag jul med Andreas. Så för mig blev det väldans mycket julfirande. Och julmat. Det är alltid lika mysigt att träffa familjen under julhelgen.
 
Den första julklappen som öppnades på julafton fick jag i min supersöta julstrumpa. Vad det var i? Samma som alltid - Romerska Bågar. Om nom nom. Årets första julfirande blev hos farmor och farfar, där det blev både mat och fika. Sedan blev det mat en gång till hemma hos mamma, med fika och massvis med godis. Igår kom jag som sagt hem igen, och åt julmat med Andreas. Är det jul så är det! Och för mig var det en riktigt härlig jul.
 

Kommentarer
Postat av: Miss Nekiya

Nej du skojar! Precis en sån där julstrumpa har jag också! :D
God jul på dig!

Svar: Haha, det är jättemånga som har sagt det! De verkar ha varit väldans populära x)
Mlie-Redfield

2014-12-26 @ 13:18:45
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0