Ett gym klart~

Det går sakta framåt i Pokémon Omega Ruby. Spelets första gymledare använder sig av sten-Pokémon, som är svaga mot gräs, vatten och fighting, vilket gör att min tappre lille eldfågel Torchic inte har så mycket att säga till om. De andra Pokémon som jag har med i mitt lag är Zigzagoon, Poochyena, Taillow, Surskit och Seedot. Den sistnämnda hade bara "attacker" som var statusändrande, så den kunde inte göra någon skada i strid. Men det var min enda gräs-Pokémon, så det var bara att sätta igång och levla! Till slut utvecklades Seedot till Nuzleaf och jag kunde besegra gymledaren Roxanne.
 
Mot nästa gym!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Tog ner demot och körde igenom det. Gillade det men är osäker på att ta steget och skaffa spelet/spelen trots allt. Önskar att jag hoppade på tåget när det begav sig 1999, kan fortfarande inte hålla reda på vilka Pokemon typer som är bra mot vilka, osv xD

Svar: Haha, jag har inte koll på det jag heller xD Jag testar mig fram, mest. Men jag vet att vatten är bra mot eld 8D
Mlie-Redfield

2014-12-02 @ 21:42:16
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0