Äntligen är bakgrunden som den ska~

Jag har stört mig länge på att bakgrundsbilden på bloggen inte täckt hela skärmen så jag varit tvungen att ha repeat. Där fick jag en mindre fin linje. Nu har jag äntligen fixat det - problemet låg helt enkelt i att inte ens photobucket, som brukar vara det mest underbara stället att ladda upp bilder på, inte klarar av så stora bilder. Samma problem som med blogg.ses egna bilduppladdning, med andra ord. Imageshack däremot, löste mitt problem.
 
Före. Visserligen ett gammalt skärmklipp, men det visar ändå problemet. Den där "fina" linjen där när bilden återupprepas är borta.
 
Efter. Mycket snyggare! Och eftersom jag trodde problemet låg i själva bilden och inte bilduppladdningen så slängde jag ihop en ny version av bakgrundsbilden. Så kan det gå! Men nu ser bloggen fin ut igen. Äntligen. Var ju egentligen inte så svårt.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0