Cosplaypepp~

Det är så här års jag vanligtvis börjar med mina cosplaydräkter. Efter att ha sett alla avsnitt av Heroes of Cosplay (hoppsan) har jag blivit peppad på att cosplaya. PokéMlie blir årets dräkt, något som jag verkligen ser fram emot. Främst för att det krävs mycket perfektion vad gäller sjävla syarbete för att göra kläderna så snygga som möjligt. Det som gör kläderna än mer roliga att göra är att de även kan bäras till vardsags, något som inte direkt gäller för mina tidigare dräkter. Speciellt inte Psycho Mantis! Och på tal om den underbara galningen - jag vill cosplaya Scarecrow från Batman Arkham Asylum någon gång. Han. Är. Så. HÄFTIG! Men, nu var det ju PokéMlie som det här inlägget främst skulle fokusera på.
Det ska bli så himla kul att springa runt på Gamex i denna cosplay! Jag vill köpa tyg direkt och börja redan i förrgår. Fördelen med att jag inte behöver ha den färdig förrän till Gamex är att jag slipper stressa fram den. Det ser jag verkligen fram emot.
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

Precis börjat blogga igen efter 2 år...kikar in här lite =)

2014-02-03 @ 22:47:18
URL: http://motplus.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0