Framtida cosplays~

Listan över vilka karaktärer man vill cosplaya ändras ständigt. Efter att ha sett Frozen har en del karaktärer lagts till, så jag tänkte att det var dags att uppdatera listan. Det var trots allt ett tag sedan jag visade vad jag har för cosplayplaner.
 
Eftersom både Braixen och PokéMlie är planerade för i år finns de inte med på listan. Från vänster till höger har vi: Jessica Sherawat - Resident Evil Revelations, Harley Quinn - Batman Arkham Asylum, Meg - Herkules, Kairi - Kingdom Hearts II, Scarecrow - Batman Arkham Asylum, Blind Mag (tre olika dräkter) - Repo! The Genetic Opera, Elsa (två olika dräkter) - Frozen, Anna (två dräkter även här, men den andra är svår att hitta bild på) och Elizabeth - BioShock Infinite.
 
Blind Mags Chromaggia-dräkt vill jag ju göra så snart jag bara kan, och Meg vill jag vänta med tills jag är säker på att jag kan göra den bra. Vad gäller de andra får vi se när det är dags för dem.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Spännande! :D Kul med så många cosplays man vill göra, jobbigt dock med att ha för lite tid, haha XD

Svar: Och för lite pengar! Det är ju inte direkt en billig hobby vi har x)
Mlie-Redfield

2014-02-16 @ 16:29:44

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0