Måste bygga alla~

Det är ganska mycket Pokémon-fasoner i Animal Crossing New Leaf. Man får bonuspoäng om man har alla tio möbler i en serie i sitt hem. Museet vill att man ska hitta alla fossiler, fånga alla insekter och fånga alla fiskar. Jag har alla ismöbler (tack vare att jag gett Snowmam otroligt många snöflingor). Jag har hittat alla fossiler. Jag har snart fångat alla insekter. Igår lyckades jag äntligen ha alla fyra snögubbar byggda samtidigt i min stad. Det har varit en lång vinter, och de står bara kvar i fyra dagar innan de smälter bort. Plus att man bara kan göra en per dag - man får hålla tummarna att man lyckas rulla snöbollarna till rätt storlek. Äntligen lyckades jag bygga allihop.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lanek- nördig scene/emo-blogg

New Leaf är så himla underbart :D Har själv också ganska nyligen skaffat ismöblerna :)

Svar: Det är det verkligen ^^ Åh, de är så fina~
Mlie-Redfield

2014-02-20 @ 19:09:14
URL: http://lanek.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0