Mer plats för samlingen~

Äntligen. Äntligen har jag mer plats att sprida ut min Resident Evil-salming på. Det började bli "lite" fullt på hyllan, så det var dags att göra någonting åt det. Lådan från IKEA som jag visade bild på efter min shoppingtur och spelkväll med Lisette innehöll denna viktiga del. Min lilla tillbyggnad.
 
Min sambo var snäll nog att hjälpa mig bygga ihop hyllan.
 
Min uppgift var att hålla koll på alla verktygen. Och ta bilder.
 
 
Och så de sista skruvarna. Ingen sambo skadades under bygget av denna hylla.
 
Titta så fint den står bredvid den andra hyllan! Det blev en tillbyggnad på 2x4 rutor. Plus en massa plats på toppen. För det behövs. Tydligen.
 
När hyllan var uppbyggd och klar var det dags för det som skulle visa sig vara lite mer tidskrävande - att ta ner allting från den gamla hyllan och bygga upp allt igen. Ni minns den där sammanställningen jag pratade om tidigare? Resultatet av det får ni se snart! Tillsammans med bilder på hur det såg ut när jag bestämde vad jag skulle ställa var. Men det blir en annan gång det!
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Tycker inte att det är så jättemycket plats kvar även i den nya hyllan, så kan ju tänka mig hur det såg ut förut...! Någon har en stor samling. Also: I lol'd när jag läste "Ingen sambo skadades under bygget av denna hylla", bäst! :)

Svar: Du ska få se hur mycket bättre det blev sen! Jag fnissade lite när jag skrev den meningen x)
Mlie-Redfield

2014-02-13 @ 20:54:31

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0