Nytt té dagen till ära~

Idag har jag haft en lugn dag hemma. Eller ja, dagen började med en tenta tidigt i morse, men efter det hade jag en lugn dag. Ett litet minispa, skulle man kunna säga. Riktigt lyxig fredag. Sedan gav jag mig ut på äventyr på stan i jakt på lite nytt té. Jag hittade dessa två underbara téer som jag verkligen längtar efter att testa!
 
Båda har så otroligt söta namn! De innehåller båda vanilj, men den ena ska vara lite mer gräddig. Jag har inte kunnat bestämma mig för vilken jag ska testa först - båda luktar helt underbart.
 
Glad alla hjärtans dag på er! Hoppas ni spenderar den tillsammans med nära och kära.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Glad alla hjärtansdag till dig med! <3 Gott med nytt te! :D

Svar: Ja =D Det enda löstéet jag hade kvar var en julmix. Kände att det var dags för något nytt x) Säg till om du vill ha mer päronsplitt! =D
Mlie-Redfield

2014-02-14 @ 18:31:53
Postat av: Sarah Sjöstedt

Låter som du har haft en fantastisk dag! Se nu till och mys ner dig med en god kopp te :)

Svar: Den var jättehärlig ^^ Kul att skämma bort sig själv ibland. Det ska jag göra =)
Mlie-Redfield

2014-02-14 @ 18:54:10
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0