Shopping och spelkväll~

Igår var en riktigt bra fredag. Den började med en tenta (som i och för sig inte är så kul) och sen blev det shopping och spelkväll med Lisette. Jag gjorde ett par lyckade inköp, och ett som bara är för bra. Och ett som var nödvändigt.
 
De här två halsbanden fick följa med mig hem. Lisette köpte ett likadant Cameohalsband. Och jag är smått beroende av fåglar efter att ha spelat BioShock Infinite.
 
De här skorna är bara för underbara! Jag har provat dem förut (eftersom de inte har någon klack är de lite krångliga att gå i), men då hade jag inte råd med dem. Igår fick jag dem för en femdedel av priset - det kunde jag ju inte säga nej till! Lisette köpte ett par hon med. Längtar tills det är vår så jag kan gå i dem utan att vara som Bambi på hal is. Vi bytte till dem när vi gick inne på IKEA.
 
Där köpte jag denna lilla kartong. Vad som finns i den får ni se en annan gång! Efter all den shoppingen var dags att åka hem och spela! 
 
Inte helt illa för en Sheva Tribal och Wesker Midnight! Mycket roligare att spela när man sitter i samma rum.
 
Bjuder på världshistoriens suddigaste bild. Vi började om från början med Silent Hill Homecoming. När jag spelade det själv slutade jag spela när jag blivit inträngd i ett hörn av tre Nurses. När det hände den här gången fick Lisette ta över kontrollen.
 
Det var som sagt en riktigt bra fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Det lät som en härlig Fredag! ^^ Vad håller Liss på med i sista bilden? XD

Svar: Det var det ^^ Haha, hon ville inte vara med på bild, men jag tvingade henne 8D
Mlie-Redfield

2014-02-02 @ 01:49:24

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0