Årets första nykomling~

Det finns inte något bättre sätt att starta året på än att köpa något nytt till samlingen. Inte för att det "behövs" fler tillskott i samlingen, men jag kan ju inte direkt bara sluta nu. Därför kunde jag idag hämta hem årets första nykomling. Eller nummer 74, om man nu vill det. Om jag räknat rätt i mitt nuvarande febriga tillstånd. Boken jag skriver upp och organiserar min samling i hr inte uppdaterats så bra den senaste tiden. Men, tillbaka till spelet. Vilket köpte jag den här gången? Finns det fortfarande spel i serien som jag inte har? Jo, det gör ju det, haha. Frågan är väl snarare om allt kommer få plats i hyllan.
 
 
Nämen, ser inte det där ut som--
 
Code: Veronica! Igen?!
 
Haha, varför inte! Och ändå har jag inte alla versioner av det än heller.
 
Det nya spelet fick en fin liten plats i hyllan efter att lite annat flyttats om. Det börjar bli lite trångt. Speciellt eftersom jag har mycket BioShock här också. Kan du inte se det nya spelet? Det är ju precis där *pekar*.
 
Alldeles bakom voffsingen. Välkommen till samlingen, nummer 74.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Herregud! Hylla är proppfull av spel nu :P Ni funderar inte på att köpa en till hylla? ;) Kul med nytt i samlingen iallafall :D Årets första spel för mig blev Pokémon X :D

Svar: Haha, jo, en till hylla behövs verkligen x) Det jobbiga är dock att det inte finns en enkel rad att köpa till i den höjden. Hyllorna blir liksom två 2x4. Tror det är precis på centimetern att det skulle få plats =/
Bra val av första spel! =D
Mlie-Redfield

2014-01-08 @ 19:18:34
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0