Heroes of Cosplay~

Klockan 18:00 idag är det dags för första avsnittet av Heroes of Cosplay. Det har fått 5.1 av 10 på imdb och sägs innehålla mer drama snarare än fokus på cosplayarnas dräkter. En av de som är med i serien, Yaya Han (som gör fantastiskt fina dräkter), har fått en del negativa saker sagda om sig efter hennes medverkan i tv-serien. Detta för att saker hon har sagt i långa intervjuer och samtal tagits ur sitt sammanhang för att skapa drama och "bra tv".
 
Jag har inte sett Heroes of Cosplay, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Än. Därför tänkte jag se dagens avsnitt för att skapa mig en bild av den här bilden av mitt intresse. Är du nyfiken på att veta vad cosplay inte handlar om är det ju bara att kolla på Heroes of Cosplay idag. Låt inte det påverka dina uppfattningar om cosplay, utan snarare din uppfattning om "bra tv".
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0