Klarade jag mina decemberlöften?~

I lucka 18 av min lilla julkalender visade jag upp mina decemberlöften, alltså det jag skulle göra innan det blev ett nytt år. Idag tänkte jag att det var dags att se vilka av dessa löften jag faktiskt lyckades hålla!
 
Titta, så många gröna förbockningar! Kingdom Hearts 1.5 HD Remix klarade jag den 28:e december. Hur det gick med porträtten i Animal Crossing är faktiskt lite kul - jag fick inte bara ett till, utan fyra till porträtt innan året hann ta slut! Det sista fick jag den 29:e december.
 
Så här fint ser det ut i mitt kök, där porträtten står tills jag har hittat en bättre plats. Fang är en knäppis som gav mig två porträtt. Jag tror han gillar mig, haha! Jingles porträtt fick jag för att jag gjorde ett bra jobb på julafton och gav mina bybor vad de önskat sig.
 
C-uppsatsen då, hur går det med den? Den blev inte klar i december - mycket för att den riktiga inlämningen är först nästa vecka. Men jag kom långt i december. Löftet om att bestämma nästa spel att spela ledde till att jag för någon dag sedan började spela Batman Arkham Asylum, som stått i min hylla i ett par år. Efter det ska jag spela Arkham City och förmodligen Arkham Origins. Efter det funderar jag på att äntligen, äntligen ge mig på Mass Effect!
 
Jag visade min sammanfattning av vad jag gjort på deviantART under 2013, precis som att jag visade listan över klarade spel. Även fast det sistnämnda lades upp på bloggen först igår... Hoppsan!
 
Vilka spel ska du spela 2014?
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0