Mag får vänta~

Jag hade ju tänkt cosplaya Blind Mag (Chromaggia) från Repo! The Genetic Opera. Men.. som det ser ut nu får nog Mag vänta ett tag, precis som Meg. Istället blir det PokéMlie som får cosplayfokuset i år. Vårterminen, som drar igång nu nästa vecka, blir min sista termin på universitetet innan jag äntligen får min kandidatexamen. Helt otroligt att det har gått så fort! Men eftersom det är min sista termin så ska jag ge mig ut i den riktiga världen med allt vad jobb innebär efter det.
 
Det blir förmodligen inget Närcon för mig i år. Jag skulle jättegärna vilja gå, utan tvekan, men jag har inte råd att göra en ny cosplay tills dess. Sedan vet jag inte om jag kan få ledigt för det om jag nu lyckas fixa ett arbete. Så då siktar jag mot Gamex istället i höst, med PokéMlie.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0