Snart dags för en sammanställning~

Förra året tog jag kort på allting jag köpt/fått till min samling under 2012. Nu börjar det bli dags att göra samma sak för 2013. Det som gör det lite jobbigt är att jag "organiserat" (om man ens kan kalla det det) alla sakerna på hyllan så att det är svårt att ta fram någonting utan att riskera att någonting rivs ner. Men det är ett kul sätt att se vad som egentligen tillkom till samlingen under ett år. Eftersom jag börjar få ihop en liten samling blir det allt svårare att hålla koll på vad man faktiskt köpte. Under tidigare år har jag varit duktig på att skriva upp alla inköp till samlingen i mina kalendrar, men det har blivit mindre av det den senaste tiden.
 
Så här såg det ut när jag fixade inför förra årets sammanställning i min lilla studentlägenhet:
Tänk att jag faktiskt hade så långt hår för ett år sedan! Så van med mitt korta, haha. Min mobilkamera var min högra hand när det gällde bilder till bloggen, så kvalitén är väl som den är. Men det blev en hel del tillskott under 2012! S.T.A.R.S.-väskan hänger med mig nästan överallt. Fantastisk liten sak.
 
Jag ska ta itu med årets sammanställning snart. Först måste jag bara förbereda en lista så jag inte missar någonting.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Jaaaa det är ett under att det fortfarande finns grejer kvar att köpa :-P min fem-Shep har en fin plats i hyllan nu. Tur att jag har dig som min samlingsguru hihi.

Svar: Det finns alldeles för mycket! Många saker är alltför svåra att få tag på också. Ååh, jag måste ju se hur det blev sen! Fniss, samlingsguru. Jag är "lite" avis på att du har allt det roliga framför dig =D
Mlie-Redfield

2014-01-29 @ 19:28:01

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0