Snart, snart, snart~

Imorgon är det dags. Dagen jag fruktat, men samtidigt längtat till, sedan i höstas. Dagen då C-uppsatsen ska lämnas in. Jag har lyckats blivit förkyld nu de senaste dagarna, men har kämpat på med vad jag kunnat. Det som är kvar nu är att läsa igenom alla sidor, ord för ord, och se till så att uppsatsen är redo inför morgondagen.
 
Jag kan knappt förstå att jag bara har en termin kvar av min utbildning. De här tre åren har gått så snabbt! Vad som händer efter examen vet jag faktiskt inte. Det visar sig. Förhoppningsvis får jag ett jobb - det skulle inte vara helt fel! Men, jag har hela vårterminen på att oroa mig för framtiden - fram till imorgon ska jag bara tänka på uppsatsen.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0