Välkomna till 2014~

2013 är förbi och det nya årets är i full gång. Det blev inget blogginlägg igår, främst för att vi var bortbjudna tidigt och jag lade ner tiden jag hade på att göra mig i ordning. Och spela Animal Crossing. Och göra mig i ordning i Animal Crossing. Det var ju liksom ett event i Animal Crossing vid midnatt, för att fira det nya året. Nej, jag spelade inte spelet vid midnatt - jag hade ställt om klockan i Rapture så jag inte skulle missa denna högtid! Ibland får man vara lite smart. Mer om nyår i Rapture kommer en annan gång.
 
Så här nyårsfixad var jag igår! Med min lilla samling som bakgrund. Och eftersom jag tycker om att göra nya klänningar i Animal Crossing...
 
...så fick Mayor Mlie en nyårsklänning hon med! Fint ska det vara! Inspirerad av min egen klänning, så klart.
 
Hoppas att ni alla hade ett bra avslut på förra året och en bra början på 2014. Gott nytt år!
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Vilken fin klänning du hade på dig, o god fortsättning! :)

Svar: Tack! Och tack detsamma! =D <3
Mlie-Redfield

2014-01-01 @ 22:32:07
Postat av: Ronja

Fin och älskar din header! :D

Svar: Tack så mycket!
Mlie-Redfield

2014-01-20 @ 15:39:30
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0