En sommaröverraskning~

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av den här på rumsbordet. "En sommarpresent för att du kämpar på på jobbet!" Inte helt fel när man själv har lite pengar men mycket månad kvar. Så snäll sambo jag har!
 
Pokémon Art Acedemy längtar jag verkligen efter att spela! Och Body Shops olivdoft är bland de bästa dofterna som finns. Ibland kan man bli lite bortskämd. Får köpa en höstpresent sen åt min fina sambo när jag har lite mer pengar att röra mig med, som ett extra bra tack.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Åh vad gulligt! Jag har också oliv, den luktar så himla fräscht :) den o mango är nog mina favoriter. Själv fick jag en N7 nyckelring idag ^^

Svar: Den gör ju det ^^ Fräschaste någonsin. Oliv och papaya är mina favvisar. Oooh, den vill jag ju se!
Mlie-Redfield

2014-07-11 @ 22:06:47
Postat av: LindaAlgo

Vad snällt av din sambo! :)

Svar: Ja ^^ Så glad.
Mlie-Redfield

2014-07-12 @ 19:13:11
URL: http://lindasskoltankar.blogspot.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0