Nerdy Nummies~

Rosanna Pansino har en helt fantastisk kanal på YouTube. Hennes videos handlar om bakning - av det nördiga slaget. Jag upptäckte henne genom hennes Donkey Kong-tårta när jag smög runt på internet efter någonting att baka till Andreas födelsedag förra året. Att det sedan blev cakepops istället för en tårta är en annan historia. Jag har valt ut mina tre absoluta favoriter av hennes videos. Vill baka allt!
 
Alltså, Donkey Kong-tårtan. Så häftig!
 
Det är Resident Evil. Det är bakverk. Behöver jag säga mer?
 
Och sist men inte minst, Captain America Ice cream sandwiches. Vill baka nu, nu, nu!
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Du verkar ha en Nice blogg :)

Svar: Tack så mycket =)
Mlie-Redfield

2014-07-09 @ 18:17:32
URL: http://geek8879.com
Postat av: SpeLinnea

Supertack för tipset! Är alltid på jakt efter fler bra youtubare att följa, som inte är dryga sexister. :D

Svar: Så lite så =D
Mlie-Redfield

2014-07-23 @ 18:15:48
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0