Underbara sommardag~

Vilket härligt väder det har varit idag! Så varmt, och så underbart. Jag fikade med Pernilla idag, och fick tillbaka de kursböcker som hon har lånat av mig. Det var ett tag sedan vi sågs, så vi hade en hel del samtal att ta igen.
 
Vi båda fastnade för den här bakelsen - choklad, nougat och hallon. Mums!
 
Sedan gav vi oss ut på en liten shoppingtur. Det blev inget köp för mig, men det var ändå lika kul att gå och spana på allt fint som fanns. Idag är en sådan dag som är svår att hitta en bra ursäkt för att inte gå ut! Min fina sambo började sin semester idag. Så lyckat att det verkar bli skapligt väder ändå. Själv ska jag jobba när han är ledig - det är så det blir när man är sommarvikarie. Längtar tills jag har fast jobb och kan njuta av semester som alla andra, haha. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid tanken att det inte blir något mer pluggande till hösten. Kanske mest för att jag inte riktigt har fått min kandidatexamen än. Men det ska minsann ordnas!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0