Bloggen är nu mobilanpassad~

Jag tog äntligen tag i att anpassa min blogg för mobila enheter. Det går nu lättare att kommentera min blogg via mobila enheter, så passa på att dela med dig av dina tankar om mina blogginlägg även när du surfar på mobilen eller surfplattan. Jag har dock märkt att genomskinligheten i png-bilder inte fungerar som den ska på den mobila versionen... Plus att den envisas med att visa bilder i varje inlägg. MEN MEN. Allt kan inte vara perfekt. Mobilversionen finns, och just nu nöjer jag mig med det. Vad tycker du om min bloggs mobilanpassning?
 

Kommentarer
Postat av: Me myself and I

It looks good, it's nice that it's finally adjusted to phones.

Svar: Great to hear! I've been wanting to adjust it to phones for a long time, so I hope this will be good enough.
Mlie-Redfield

2014-06-30 @ 12:45:49
Postat av: Annika

Cool blogg!

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2014-07-06 @ 20:37:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0