Det är nära nu~

Idag var jag på ett seminarium på universitetet där vi pratade om vår praktikperiod. Jag lämnade in min praktikrapport och visade vad jag skrivit under de här veckorna. Dagens seminarium var det sista under utbildningen. Nu är det bara en tenta kvar, sedan har jag äntligen min kandidatexamen! Jag har kämpat för det här i tre års tid, och det är snart dags. Nu börjar yrkeslivet - inga fler terminer att kunna falla tillbaka på. Det känns spännande, men samtidigt lite smått läskigt.
 
Jag kommer vara på min praktikplats även under nästa vecka, eftersom jag inte riktigt har fullbordat alla uppdrag än. Främst eftersom en av intervjuerna bokades idag och kommer att genomföras nästa fredag. Så kan det gå! Jag är bara väldigt glad att jag får en möjlighet att skriva klart allting. Jag längtar tills jag får mitt examensbevis!
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Du har förtjänat det väl, håller tummar på att du hittar ett kanonjobb! :D

Svar: Åh, tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2014-06-05 @ 20:36:22
Postat av: Ellen

Vad läser du för något? :)
sv: Tusen tack! :)

Svar: Medie- och kommunikationsvetenskap =)
Mlie-Redfield

2014-06-08 @ 20:58:42
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0