Underbara spets~

Jag har ju bestämt mig för att ta en liten paus från överdelen till min Braixen-cosplay, men jag känner ändå att jag vill komma någon vart med dräkten. Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde kila in på tygaffären och börja med någon annan del av dräkten. Jag fick jättebra hjälp av personalen att leta fram en väldans många olika spetsmodeller.
 
Dagens skörd! Det här ska bli kragen och armbanden. Vilken spets som ska vara var får ni se när det börjar ta form. Jag ska snart ta itu med att fixa mönstret. Det ska bli jättekul att pyssla med det här! Även om man stöter på en del motgångar får man inte låta det vinna över en. Det finns alltid någonting annat man kan ta itu med så länge. Man ska aldrig sluta kämpa.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Go go Emelie! Vilka söta spetsar du hittade, kommer bli superbra. :3

Svar: Tack! ^^ Det bästa med spets är ju att det knappt kostar någonting ;)
Mlie-Redfield

2014-06-08 @ 17:39:50

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0