Ut på nästa äventyr~

 
Jag hade halvt bestämt mig för att spela Batman Arkham City när jag hade spelat ut Mass Effect. Det var ju trots allt efter Batman Arkham Asylum som jag och Kerstine drog igång med första Mass Effect. Men istället för att ge mig ut i Arkham City med Läderlappen följde jag istället med Commander Mlie Shepard på hennes nästa äventyr i Mass Effect 2. Kerstine kommer vara med mig även den här gången, men jag kommer spela lite på egen hand vid sidan om också. Att ha henne vid min sista genom hela Mass Effect var verkligen givande. Men när man är två som spelar är det ibland svårt att hitta tillfällen när båda kan spela vidare.
 
 
Idag har jag (än så länge) en ledig måndag. Jag har tänkt varva diskningen och städningen med Mass Effect 2. Det är ju trots allt en regnig dag, så då har man än mer anledning att spendera dagen framför ett spel.
 
Att det spelet sedan råkar vara Mass Effect 2 gör ju allting väldans mycket bättre.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0