300~

Sedan jag skapade min blogg den 18:e november 2010 har jag hunnit med att skriva en hel del. Bloggen är inne på sitt fjärde levnadsår, och jag har precis nått en ny milstolpe.
 
Så många blogginlägg har jag hunnit med att skriva genom åren. Redan när jag såg att antalet närmade sig denna siffra började jag planera. Hur firar man bäst 300 blogginlägg? Förutom denna otroligt fina bild, som är uppbyggd av ett antal olika texter jag skrivit till bloggen, tänkte jag att det var dags att berätta lite mer om mig själv. Nej, inte som med julkalendern. Genom att svara på frågor - era frågor. Som kan handla om nästan vad som helst. Frågorna kan ni antingen lämna här som kommentarer, eller skicka till mailadressen som ni hittar i kontaktrutan till vänster.
 
Så fråga på, så svarar jag i ett framtida blogginlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Max

Madness!!!

Svar: Madness? THIS IS SPARTA!
Mlie-Redfield

2014-03-30 @ 14:13:42
Postat av: Danielkm

Stort grattis! =D Jag ska klura ut en riktigt bra fråga att ställa men den första kommer redan här:
Är du en frukostmänniska och vad brukar du äta i så fall? =)

Svar: Tack ^^ Ooh, spännande att se vad den frågan kan bli~
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0