Det kliar i cosplayfingrarna~

Den här veckan har jag fullt upp. Främst beror det på att jag har en hemtenta som sällskap ända fram till torsdag. Och en annan hemtenta som ska putsas upp lite inför fredag. Fullt upp, som sagt. Men det är bara att ta tag i det direkt så man inte sitter där sista minuten och får panik över allt som måste göras. Mycket på grund av detta kliar det i mina cosplayfingrar.
 
Jag köpte en dragkedja till Braixens överdel förra veckan, men jag ska inte ta itu med att sy fast den förrän jag har klarat mig igenom denna pluggspäckade vecka. Att ha någonting att se fram emot när man är mitt uppe i en hemtentavecka är ett bra sätt att motivera sig på. Tänk vad bra det kommer att kännas när jag väl sitter där med färdiga hemtentor. När jag väl kan sätta mig framför symaskinen och ge Braixen hennes dragkedja. Det kliar i mina cosplayfingrar, men nu har jag en hemtenta att återgå till.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0