Inför 30 Day Cosplay Challenge~

Min vän Sanna har en liten utmaning på gång på hennes coslaysida, som går ut på att man under 30 dagar besvarar olika frågor om sitt cosplayande. Jag tycker det skulle vara kul att hoppa på det tåget och besvara frågorna här i min blogg också, men jag är smått osäker på när det kommer att ske. Det roligaste är väl förmodligen om det blir ett inlägg per dag, men eftersom det blir en hel del jobb med både text och bilder till varje inlägg kanske det blir varannan eller var tredje dag istället. Eller när jag känner att jag har tid för det, helt enkelt! 
 
Jag tänkte lägga alla inlägg som har med denna utmaning att göra i en egen kategori här på bloggen, så att det blir lättare att hitta allihop. Jag tänkte börja med den första frågan imorgon, så får vi se när nästa del dyker upp. Det ska bli jättekul att ta sig igenom listan!
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Awesome att du hänger på tåget, ska bli kul att få följa! ^^

Svar: Du får det att verka väldans roligt, så det vill jag ju inte missa! =D
Mlie-Redfield

2014-03-16 @ 16:57:47

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0