Lite inspiration i vårvädret~

Jag var ute på en mysig liten promenad idag. Solen sken och det var för en gångs skull inte iskallt ute. Det känns så härligt att våren äntligen är på gång! Under promenaden fick jag lite inspiration och motivation till en oneshot jag skriver (en oneshot är en fanfiction på endast ett kapitel). Det var längesedan jag faktiskt skrev färdig något annat än uppsatser, så det känns helt fantastiskt att viljan och motivationen kom tillbaka. Jag tror att vårvädret hade lite med det att göra. Jag längtar tills våren är här på riktigt!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Det är sällan jag har längtat efter något så mycket som jag längtar till våren. Bara att få höra fåglarna kvittra på morgonen igen är så härligt =)

Svar: Våren är helt underbar! ^^ Världen vaknar liksom upp igen efter att ha sovit hela vintern.
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0