Fyra år med bloggen~

Idag, den 18:e november, är det fyra år sedan jag startade min blogg och skrev det första inlägget. Under de här fyra åren har jag skrivit 382 blogginlägg. Inte helt illa, ändå! Designen på bloggen har gått igenom ett par ändringar under de här åren. Den såg ut så här 2012, till exempel:
 
Jag minns att bloggen har sett ut så här. Och jag är så glad att jag en dag insåg att det kanske inte såg så snyggt ut, haha! Fast... det tog ju ett tag innan det hände. 2013 lade jag in mina flikar i bloggen:
 
Och då hade jag även min nuvarande header, som Elisabeth målade åt mig. Den rödrosa bakgrunden hängde kvar ett tag till, av någon anledning. Min nuvarande bloggdesign känns mer passande för bloggen, och den kommer jag nog hänga kvar vid ett tag till. 
 
Tack till alla som har varit med mig under mina bloggäventyr under dessa fyra år!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Grattis! Hoppas du vill fortsätta skriva. :) Hur tycker du själv att du förändrats under dessa fyra år?

Svar: Tack så mycket! ^^ Har inga planer på att sluta =) När jag startade bloggen var jag 19 år, så jag har ju minst sagt växt upp en del sedan jag började blogga. I början var det mycket fokus på min samling (som då var väldans liten), men mer och mer har fokuset gått till spel i allmänhet och cosplay. Jag har insett mer och mer under tiden jag har bloggat vad det faktiskt är jag vill blogga om, det som jag själv tycker är roligt. Jag känner dock att jag saknar mina längre textinlägg lite, som jag skrev runt det första året. Det har bara inte blivit att jag har prioriterat tiden till det, eller ens haft hållbara idéer till längre texter. Det har hänt väldigt mycket "bakom skärmen" de här fyra åren, så det har varit skönt att alltid haft bloggen att falla tillbaka på.
Mlie-Redfield

2014-11-18 @ 18:25:20
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Miss Nekiya

Oj, äre såpass redan? Tiden går fort när man har roligt och alla andra tänkbara klyshiga citat om tid ;P
Jag hittade faktiskt till din blogg när den fortfarande hade den gamla headern men den hade jag glömt, så mjo, det var definitivt en bra idé att byta :D

Svar: Haha, ja, helt galet!Vad kul att du har varit med så pass länge ^^ Hoppas du hänger kvar länge till =D Jo, den gamla känns ju liksom inte lika sammanhängande med resten som den nuvarande =3
Mlie-Redfield

2014-11-18 @ 22:03:15
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0