Hemma efter Comic Con Gamex~

Jag sitter just nu och kollar igenom från Comic Con Gamex. Det var en riktigt rolig helg, även fast jag inte hann med precis allt som jag ville göra. Men jag hade en photoshoot tillsammans med Sanna i våra cosplays, något som känns som en evighet sen! Det var jättekul att få visa upp min Braixen-cosplay på mässan - speciellt efter att jag har kämpat så hårt med att få den klar de senaste dagarna. Och nu är det väl inte mer än dags att jag visar upp resultatet här på bloggen också!
Fotograf: Patrik Carman
 
Jag är väldans nöjd med hur dräkten blev till slut, efter allt slit och alla motgångar. Fler bilder från helgen kommer framöver, när jag har hunnit smälta mässan lite mer.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Det var kul att ha en liten photoshot med dig, o du är så fin o söt som Braixen! :D

Svar: Jaaa, saknat att ha photoshoots med dig ju! Taack, du var minst lika söt och fin som Oddish <3
Mlie-Redfield

2014-11-02 @ 22:08:30
Postat av: SpeLinnea

Amaghaaaaaad så amazing!!!! Skitfin cosplay! Sjukt välgjort.

Svar: Ååh, tack så mycket! =D Jättekul att höra ^^
Mlie-Redfield

2014-11-03 @ 21:44:28
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0