Min bärbara speltid~

Animal Crossing New Leaf. Rogue Legacy. Fantasy Life. Pokémon Art Academy. Förutom att vara riktigt bra spel så har den en annan väsentlig sak gemensamt - de är alla bärbara. Och mycket lättare att bara börja spela än vad tv-spel är. Igång med tv:n, igång med konsolen, uppdatera, starta spelet, uppdatera... Mitt äventyr i Mass Effect 2 har hamnat lite i skymundan den senaste tiden.. För att jag helt enkelt inte har haft nog med energi att ens sätta igång det. Jag tror det kan ha att göra med att det blir mörkt så tidigt på dygnet. Man ställer in sig på att det är senare än vad det är och tänker att man inte hinner med att spela så mycket innan det är dags att sova. Just nu lockar de bärbara spelen mer, men vi får se om det tar sig en vändning snart. Under tiden ska jag njuta av min bärbara speltid.
 
Hoppas vi ses snart igen, Commander Mlie Shepard.
 

Kommentarer
Postat av: LindaAlgo

Förstår vad du menar. Spelar mer bärbart med, även om jag har spelat lite grann på ps4:an på senaste.

Svar: Det känns som att det bärbara hamnar lite bakom resten av året, sedan när de mörkare årstiderna väl börjar är det dags för dem.
Mlie-Redfield

2014-11-15 @ 17:23:20
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0