Planerar inför min första stream~

Nästa år, någon gång i vårkanten, släpps en uppdaterad version av den uppdaterade versionen av Resident Evil. Alltså en REmake på REmake. Originalet släpptes som bekant till PlayStation på det sena 90-talet, och REmake släpptes till GameCube 2002. Jag snubblade över den här videon från IGN som visar att det faktiskt ändå var på tiden att denna klassiker dammades av än en gång:
 
Det ser så otroligt snyggt ut! Och det bästa med att det släpps till PlayStation 4 är ju att jag faktiskt har möjlighet att streama. Jag har länge velat streama, men jag har inte haft möjlighet att köpa utrustning tidigare. Att det går att streama direkt från PS4:an är så underbart att jag knappt vet vad jag ska säga. Nu är det bara att hålla tummarna att Resident Evil 2 får sig en välbehövlig uppdatering också. Åh, vad jag ser fram emot att kunna streama!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Underbart! Jag ser fram emot detta! =D

Svar: Yay =D Jag får kolla igenom dina videos som en förberedelse för när det är dags att prata medan jag spelar xD Inte spelat REmake på jättelänge, så kommer nog bli lite hackigt, men hellre det än att spela det per automatik och knappt reagera på det som händer. Hoppas jag, haha.
Mlie-Redfield

2014-11-20 @ 14:53:09
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed
Postat av: Sting

Jag ser också framemot detta! Och det är skittråkigt och märkligt att de inte gör en remake av RE2! Jag tror det skulle bli superbra, så man kan alltid hoppas att det händer.. :)

Svar: Det är ju verkligen på tiden nu - när ettan fått så många nya versioner. RE2 är ju så otroligt underbart, och det ryktas ju alltid om att en REmake är på gång. Hoppas, hoppas, hoppas~
Mlie-Redfield

2014-11-20 @ 20:49:20

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0