En höstdag inomhus~

Denna tisdag råkar vara en av mina lediga dagar. Jag tycker verkligen om att ha ett "rullande" schema, där jag jobbar varannan helg och är ledig ibland mitt i veckorna. Det blir aldrig att man fastnar i ett och samma mönster. Att jag sedan är på olika arbetsstationer bidrar även det till att jobbet känns lite nytt varje dag. Ja, jag trivs otroligt bra på mitt jobb! Idag är som sagt en ledig dag. Jag har precis varit ut en sväng på stan när Andreas skulle till jobbet, och nu medan jag sitter här med nytvättat hår och ett stort glas vatten på skrivbordet har jag massvis med roligheter planerade för denna inomhusdag. Jag har en hel del teckningar som ska scannas, fixas till och färgläggas. Sedan ska jag spela Fantasy Life - mitt tredje Life blev Angler - och så klart Animal Crossing. En härlig promenad skulle också vara kul att ge sig ut på (det där med inomhusdag behöver man inte ta alltför hårt på), eller kanske en cykeltur! Det visar sig hur det blir, helt enkelt. Nu, tillbaka till teckningarna!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0