En riktig expert~

Det är kul att spela Fantasy Life. När jag inte jobbar eller stressar alltför mycket med min cosplay inför den kommande helgen, passar jag på att spendera en timme eller två i Reveria. (Nej, det betyder inte att jag slutat spela Animal Crossing New Leaf). De yrken jag har tagit mig an än så länge är Tailor, Cook, Angler och Hunter. Och jag har nått Expert-ranken i samtliga av dessa yrken.
 
 
 
Siktet är nu inställt på att bli Master, men det är en hel del kvar att göra innan jag är där.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0