Framsteg med cosplayen~

Jag har jobbat riktigt mycket senaste tiden, vilket har lett till att jag inte haft så mycket energi att lägga på min cosplay. Idag kände jag dock, eftersom det var min andra lediga dag på raken, att det var dags att göra någonting åt det.
Numera sitter kjolen fast i överdelen, så nu är det faktiskt en klänning! De sömmar som är kvar nu är sidsömmen på kjolen och fållen. Sedan är klänning klar! Men det finns ändå en del att göra när det är klart. Men det blir vid ett senare tillfälle. Nu ska jag spela Animal Crossing och Fantasy Life!
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Aw, vad fin den blir! :3 Snyggt jobbat

Svar: Tack så mycket n__n
Mlie-Redfield

2014-10-02 @ 18:41:07
Postat av: Kerstine

Sååå snygg! Älskar den lejongula färgen ihop med det svarta :-)

Svar: Taaack! Ja, bästa kombinationen =)
Mlie-Redfield

2014-10-02 @ 21:35:24
Postat av: milina.blogg.se

fin klänning! :)

Svar: Tackar!
Mlie-Redfield

2014-10-03 @ 01:31:55
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Sarah Sjöstedt

åh så fin! längtar efter att få se slutresultatet :D

Svar: Tack så mycket ^^ Samma här x)
Mlie-Redfield

2014-10-05 @ 20:17:02
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Fin klänning. :)

Svar: Tackar!
Mlie-Redfield

2014-10-11 @ 16:53:26
URL: http://evahle.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0