Imorgon är det dags~

Hela dagen idag (i stort sett) har ägnats åt cosplayen. Som faktiskt är klar! Det är så skönt att ha den färdig så jag kan släppa all stress. Längtar tills jag kan visa upp den på mässan imorgon! Mer konstruktionsbilder kommer efter mässan - ikväll ska vi ta det lugnt och förbereda inför morgondagen. Under helgen kommer jag finnas på både twitter (@mlie_redfield) och på instagram (mlieredfield) om ni vill se vad jag hittar på. Blogginlägget om mässan skrivs som vanligt när jag har kommit hem igen.
 
Hoppas att vi ses på Comic Con Gamex!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0