Mitt andra liv~

Idag var jag ledig, så jag passade på att tvätta, diska, ta det lugnt och spela Fantasy Life. Efter många timmar Tailor kände jag att det var dags att skaffa ett andra liv - som Cook!
 

Man kan byta Life när man vill. För att få ut det mesta av alla små yrken kan man till exempel fånga en fisk som Angler, för att sedan laga till den som Cook, så att man kan äta den för att få tillbaka hp när man springer runt som Paladin, så man som Tailor kan sy kläder av det material man kan hitta på sina äventyr. Spelet har en story också, men allt för ofta ägnar man sig mer åt Life-quest än att faktiskt komma vidare. Fantasy Life ger samma känsla som Animal Crossing - man vill inte att det ska ta slut.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0