En växande vänskap~

De som har läst min blogg länge vet att jag tycker om att spela Animal Crossing New Leaf. Jag spelar det i stort sett varje dag - säger hej till alla i min by och vattnar lite blommor. Som mest kan man ha 10 invånare i staden, och om man inte pratar med dem under en lång tid blir de mer och mer lockade att flytta till en annan by. Becky, som är en av de senaste att flytta in i Rapture (min by), har precis gett mig hennes foto. Vad det innebär är att vår vänskap har nått en högre nivå, och chansen att hon flyttar minskar. Jag började spela Animal Crossing New Leaf förra sommaren, och jag kan bara inte få nog att detta underbart mysiga spel.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Jag är sugen på att skaffa detta, men jag väntar nog på Fantasy Life istället =)

Svar: Animal Crossing är så otroligt beroendeframkallande eftersom det är i realtid. Fantasy Life kommer bli jättekul att testa på - du gör nog rätt i börja med det istället x)
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0