Fullt upp~

Nu var det ett tag sedan jag publicerade ett nytt blogginlägg. Till att börja med måste jag säga att jag jobbat så mycket jag har kunnat på mitt sommarjobb, som slutade i söndags. Så vad händer nu då? Jag fick ett vikariat fram till årsskiftet! Sedan har jag hunnit med uppsamlingstentan, som jag fick godkänt på - vilket innebär att jag nu är utbildad kommunikatör. Yay!
 
Nu, när jag äntligen kan slappna av lite mer, har jag dragit på mig en förkylning. Som tur är har jag två schemalagda lediga dagar nu, så att jag hinner vila upp mig innan det är dags för jobb på lördag. Och att ha ett riktigt schema är så fantastiskt att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Så härligt att inte behöva hoppas på att bli inringd på jobb varje dag, utan veta långt i förväg vilka dagar jag jobbar och när jag är ledig. Jag har varit oroad över vad som skulle hända när sommaren tog slut och hösten började. Det känns jättebra att slippa tänka på det nu. Vad som händer efter det här, återstår att se.
 
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Stort grattis! Det måste kännas underbart att äntligen bli klar och att ha ett jobb att gå till. =D

Dags för ett nytt kapitel i livet. Det kommer gå hur bra som helst! =)

Svar: Tack så mycket! =D Verkligen, kämpat så länge för det här.
Tack =)
Mlie-Redfield

Postat av: Bummi

Roligt att det går så bra för dig Emelie! Och grattis till examen! :D

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2014-09-04 @ 15:38:56
URL: http://bummipower.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Grattis till examen och vad kul att du får fortsatt vikariat på ditt sommarjobb! Det är ju guldvärt! :D

Svar: Tack så mycket =D Jaaa, så glad ^^
Mlie-Redfield

2014-09-05 @ 15:51:59
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0